keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Haaste

Mira haastoi mut jo aikaa sitten, mutta en ole sanut aikaseksi julkasta tätä.. On olevinaan niin kiire ja olen tainnu tän pätkissäkin kirjottaa :)

Mutta haaste menee näin. Vastaan viiteen kysymykseen ja keksin itse viisi ja haastan kanssa bloggaajia tähän.

1. Jos saisit suunnitella oman kynsilakkasi, millainen se olisi ja minkä niminen?
- Tämä on vaikea. Kaippa se olisi SEN täydellisen vaaleanpunainen ja jelly. Seassa saisi olla erikokoisia sydämiä. ♥ miten muutenkaan.( Nyt joku tulee sanomaan, että tää on jo keksitty ni mä alan itkee :))

2. Pidätkö enemmän pitkistä vai lyhyistä kynsistä?
- Helppoa :) Luhyet juuri sormenpään kohalle ulottuvat kynnet on mun mielestä kaikken parhaat bloggaajalle. Ja tää on taas mun mielipide Useimmat lakat vain näyttävät hyviltä lyhyissä kynsissä, esim tummat sävyt. Musta on esim kamala pitkissä kynsissä, mutta tämä on taas makuasia :)

Tässä mun mielestä hyvä pituus :)

3. Suosikki lakkasi?
- Tällä hetkellä CG:n creative fantasy ja tietty kaikki nudet on aina in :)






4. Mikä asia auttaa sinua rentoutumaan päivän päätteeksi?
- Mun päivät ei lopu ikinä. Olen töissä 24/7, koska olen hoitovapaalla kotona lasten kanssa.
Rentoudun yleensä kun huollan kynteni, yleensä saan olla sillon ohan rauhassa :)
Pari viime huoltoa on ollu kyllä niin pikasia, etten ole tyytyväinen. Ihme etteivät ole jo tippuneet pois :)

 5. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua?
 - Hm... Lapset ovat sillon teinejä, joten toivoisin työni liittyvän jotenkin kynsiin. Tällä hetkellä aikaa ei ole jokapäivä kynsille saati raksuille :(

Mun kysymykset :
1. Miksi ja milloin kiinnostuit kynsistä?
2. Lempikoristelutyylisi?
3. Inhokkilakkasi?
4. Must have-lakka joka kaikilla pitäisi olla?
5. Ostos jota kadut?

 Ja haasteeseen vois vastailla vaikka Tiia Minttu, eekku ja vaikka Marieta :)

Huomaa aiempi ajoitettu postaus ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)