sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Postipäivä ja tämän viikon kynsisaldoa

Huomenta :) 

Tänään ei ole kuin yksi asiakas ja huomenna asiakasvapaa ilta.
Olen siivoillut kynsikamojani ja myyntiin tulossa geelejä, lakkoja ja koristeita. 
Laitan niitä tänne blogin puolelle ensiviikon aikana.


Tosiaan tällä viikolla on paketteja tullut ahkeraan :) 
Nämä on Mosaicilta ja crystal olikin melkein loppu. Yleensä on varalla edes se pieni purkki ja nyt ei ollu sitäkään..


Nelliltä tilasin uusia mirror geelilakkoja ja muutaman geelimaalin :) 
Pigmenttejä tarttui myös mukaan :) 


Kynsikauppa.comista tilasin mystic nailsin geelejä ja koristelusiveltimen. 

Olen saanut nyt swatchattua mun geelit :D Hyvä minä :) 


Ja niitä on aika monta :o 
Tässä melkein kaikki on mosaicin gel paintteja.. Muutama nonamen geelimaali näkyy olevan joukossa ;) 

Sitten niitä kynsiä. 
Olkaa hyvä :) 



Tässä kynsillä pale paige.


Aika suosittu tämä kuvio :) 


Tässä on marmorikuvioo.

Loppuun vielä yksi mirror lakoista.nro 10.


❤️:lla Kynsien viemää









2 kommenttia:

  1. Nättejä kynsiä.Mun täytys käydä kans läpi myytäviin juttuja =)

    VastaaPoista
  2. Ihanat nuo mustapinkit kukkakynnet!

    VastaaPoista

Kommentointi sallittavaa niin hyvässä kuin pahassa :) Kiitos :)